ساخت و باصرفه سازی محتوای دستگاه لیزر مطلوب برای با صرفه سازی داخلی سایت دستگاه لیزر

محتوای مطلوب : نه طولانی , خیر کوتاه , نه آکنده‌از کلمه حساس انگیزه , خیر بدون آن

تاثیر : فراوان

تولید محتوای مناسب , مهمترین و مهمترین و مهم ترین بخش دستگاه لیزر داخلی ورقه است .

محتوایی با طول مطلوب تولید فرمائید . شایسته ترین تعداد لغت ها برای محتوا بین ۱۶۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه است . اما مقداری بیش تر و کمتر آن خیلی تفاوتی تولید نمی‌کند .
عبارات اصلی انگیزه خود را به تعداد دلخواه به صورت حساس خویش ( بدون تغییر تحول و دوچندان و کمتر کردن کلمه ها و پسوند و پیشوند های دیگر ) , با مدل های مختلف ( با افزودن عبارات دلخواه و توضیحی ) و اضافه کردن پسوند و پیشوند های مناسب به کار ببرید .
حواستان به عبارات حساس LSI باشد .

از کلمات مترادف ( مثلا دستگاه لیزر به جای باصرفه سازی برای موتور های کاوش و بلعکس ) استفاده فرمائید .

۱۴ – با صرفه سازی دوران درگیر کردن مخاطب با صفحه ( Dwell time )

تاثیر : میانگین

در صورتی بازدید کننده ای که اط طریق موتور جستجو به صفحه وبسایت شما رسیده است , سریعا دکمه رجوع و برگشت مرورگر خویش را بفشارد , گوگل این قضیه را چنین طلقی می نماید که محتوای خوبی را ندیده و به عبارت دیگر , ( در پی چیزی که با جستجوی عبارت مسئله نظرش بوده , نرسیده ( .

به همین بهانه است که گوگل از Dwell Time برای ارزش دهی به محتوا دستگاه لیزر استعمال می کند . خیلی هوشمندانه !

برای دیدن یک ارشادوراهنمایی خیلی باحال درباره باصرفه سازی محتوا برای افزایش تجربه کاربری دستگاه لیزر به لینک قبلی مراجعه نمایید .

اما مهمترین مسائل در ابتدا بردن زمان سرگرم کردن مخاطب با برگه چیست؟

معمولا وقتی بازدید کننده ای مطلبی را در گوگل جستجو می کند , شما دوست دارید که به ورقه صحت سوق دهی شود .

این کاغذ صحیح در خیلی از موردها کاغذ جور یا همان Category فهرست است .

به عنوان مثال هنگامی نام یک خواننده کاوش می شود , خوبتر است که صفحه ای که فهرستی از تمامی آوا های آن خواننده را در خویش دارااست از وبسایت , بالا بیاید .

مسائل مهمتر از تاثیر Dwell time در دستگاه لیزر داخلی

این است که اولِ نوشته آنقدر جالب باشد که بازدید کننده تفکر کند ( به جز این مقاله , منش دیگری برای رسیدن به انگیزه وجود ندارد ( !!!!!!!

دستگاه های لیزر این پست در رابطه دستگاه لیزر داخلی را اینطوری شروع کردم :

مهم ترین کار در دستگاه لیزر که وب سایت های گران قدر و برنده آن را رعایت می نمایند و دوست ندارند رقبا آنها‌را بدانند . در پی بخوانید . . .

به لهجه بی زبانی به خواننده می گویم که در حالتی‌که این مطلب را نخوانید , بیچاره می شوید ! پس همین الان دست به کار شوید و مخاطبان خویش را شگفت زده نمائید .

۱۵ – کیفیت محتوا

تاثیر : دوچندان بسیار

مطمئنا از شنیدن این عبارت خسته شده اید ! با وجود اینکه موتور های جستجو خط مش مستقیمی برای تشخیص محتوای با کیفیت از محتوای بد ندارند , این یکی از اصول بنیادین دستگاه لیزر داخلی وب سایت است و راه و روش های غیر مستقیم بخش اعظمی برای حل این ایراد دارا هستند . این‌شیوه ها مشتمل بر :

بازدید کنندگانی که مجددا از تارنما دیدار می نمایند .
بوکمارک های گوگل کروم ! ( آری تاثیر گذارند . )
زمانی که بازدیدکننده در داخل وب سایت باقی می ماند .
جستجو های اسم برند شما در گوگل ! وبسایت استوری

در واقع با تکثیر یک محتوای عالی و کیفیت عالی کاری می‌کنید که بازدید کننده بخواهد بقیه جواب سوالاتش را هم از وبسایت شما بگیرد . این حاصل اعتماد خواننده به مقاله شما و موفقیت کمپین دستگاه لیزر داخلی است .

۱۶ – تشویق بازدیدکننده ها به نظر دادن در پست

تاثیر : زیاد دوچندان

نظرات در پست ها خیلی اثر گذار نیستند . منظورم از اینکه اثر گذار نیستند این است که ( در‌صورتی‌که پستی نظرها متعددی داشته باشد , به این معنی نمی باشد که گوگل آن را در نتایج بالاتر نشان خواهد داد . (

بلکه این یاری می نماید که از شیوه های غیر بی واسطه , به با صرفه سازی سایت کمک شود و اعتبار بیشتری برای کاغذ توده شود .

یک‌سری مورد :

افزایش جلب اعتماد خواننده و بازدید کننده به مطلب و در کل وبسایت
ارتقاء عشق و علاقه بازدید کننده با این‌که در آن مقاله نظر بدهد و یا آن را به اشتراک بگذارد .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *